Vyhledávání zboží
Informace
Zde se nacházíte: Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

     Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR. Zboží lze reklamovat u provozovatele na abrese: Bárta-díly s.r.o, Pod městem 473, 542 32 Úpice. Zboží zašlete s kopií nákupního dokladu, s popisem závady a Vaším kontaktním telefonním číslem. Zboží je nutné zaslat ve stavu, v jakém jste ho koupili (kompletní).

Reklamace zboží poškozeného při přepravě

    Zboží poškozené při přepravě je nutné neprodleně reklamovat u přepravce. Proto při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu, případně rozbalte před dopravcem. Při zjištění poškození je nutné zboží v kompletním obalu ( musí souhlasit váha balíku) co nejdříve reklamovat u přepravce, ne u Nás.

Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

   Kupující má právo podle 6 novely občanského zákoníku (zákon č.367/2000Sb.) odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Ke zboží přiloží písemnou žádost o odstoupení od kupní smlouvy, doklad o nákupu, iniciály kupujícího a číslo bankovního účtu, na který budou peníze vráceny. Po obdržení vráceného zboží prodávající zboží zkontroluje a obratem vrátí kupujícímu odpovídající částku za zboží. včetně nákladů na poštovné a balné. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku!!